< Zpět na téma
Přestala mi fungovat SIM karta
Pokud se telefon nehlásí k síti, neukazuje sloupec síly signálu nebo název sítě a nefunguje ani v jiném telefonu, jde pravděpodobně o vadnou SIM kartu.
Pokud si přejete i nadále využívat vaše číslo z nefunkční SIM karty a využít zbývající kredit, kupte si nový startovní balíček MOBIL.CZ, aktivujte SIM kartu úspěšně uskutečněným hovorem (nestačí pouze „prozvonit“) a následně zavolejte na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin). Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné SIMkarty a to nejpozdjěi do 5 pracovních dní od její aktivace.
Na novou SIM kartu převedeme vaše původní číslo a přičteme vám kredit zbývající na nefunkční SIM kartě. Budete potřebovat sériové číslo nefunkční SIM karty a kód PUK 2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu realizovat). Při závadě SIM karty není služba převedení čísla a kreditu zpoplatněna, platíte pouze poplatek za spojení s operátorem.
Tip: Naše Zákaznické centrum je vám k dispozici pro případné dotazy na čísle 738 333 333 (pro volání z jiného čísla).
Kam dál?
Nefunguje mi SMS jízdenka, jiné prémiové SMS či m-platbaZ telefonu nelze uskutečnit hovor
Nemohu se dostat do samoobsluhy
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.