Jak přejít z fyzické SIM karty MOBIL.CZ na eSIM kartu MOBIL.CZ?
Pokud si přejete přenést své telefonní číslo a kredit na novou eSIM kartu MOBIL.CZ:
1. Kupte si eSIM MOBIL.CZ na našem eshopu.
2. Aktivujte eSIM profil ve vašem zařízení a to tak, že pomocí fotoaparátu nasnímáte QR kód, který vám poskytneme. Možnost nahrát eSIM profil najdete ve vašem zařízení obvykle v menu Nastavení. Myslete hlavně na to, že zařízení (obvykle telefon), ze kterého budete QR kód snímat, musí být připojené k internetu, např. přes Wi-Fi.
3. Zavolejte na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin) a požádejte o výměnu SIM za eSIM.
Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné eSIMkarty a to nejpozději do 5 pracovních dní od její aktivace.
Na novou eSIM kartu převedeme vaše staré číslo a přičteme kredit zbývající na staré SIM kartě. Budete potřebovat sériové číslo původní SIM karty a její kód PUK2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu realizovat). Služba není zpoplatněna, platíte jen poplatek za spojení s operátorem. Převodem na novou eSIM kartu zanikají nároky na bonusy po aktivaci SIM karty určené pro nové zákazníky.
Kam dál?
Odcizení eSIM, výměna nebo prodej zařízení s eSIM?Jak přenést své číslo od cizího operátora na eSIM MOBIL.CZ?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.