Odcizení eSIM, výměna nebo prodej zařízení s eSIM?
Aktivační QR kód, který byl zaslán při zakoupení eSIM, je jednorázový. Pokud tedy měníte z nějakého důvodu telefon, dáváte ho do servisu, prodáváte telefon nebo jiné zařízení, na kterém byl používán profil eSIM karty, případně Vám byl odcizen telefon, postupujte následovně:
1. Kupte si novou eSIM MOBIL.CZ
2. Nahrajte eSIM do telefonu a aktivujte prvním úspěšně uskutečněným hovorem (nestačí pouze „prozvonit“).
3. Zavolejte na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin) a požádejte o výměnu SIM za eSIM.
Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné eSIM a to nejpozději do 5 pracovních dní od její aktivace.
Na novou eSIM kartu převedeme vaše staré číslo a přičteme kredit zbývající na staré eSIM kartě. Budete potřebovat sériové číslo původní SIM karty a její kód PUK2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu realizovat). Služba není zpoplatněna, platíte jen poplatek za spojení s operátorem.
Pokud prodáváte telefon, ve kterém byl profil eSIM, je dobré jej před prodejem deaktivovat. Pozor, uvedením telefonu do továrního nastavení obvykle eSIM profil nesmažete. To je třeba udělat ručně v nastavení zařízení.
Kam dál?
Jak přejít z fyzické SIM karty MOBIL.CZ na eSIM kartu MOBIL.CZ?Jak přenést své číslo od cizího operátora na eSIM MOBIL.CZ?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.