Změna Zákona o elektronických komunikacích od 1.4.2020 - podrobné informace
Co to pro vás znamená?
Nově bude možné změnit poskytovatele služeb i bez nutnosti kontaktovat svého stávajícího. Už tedy nemusíte podávat výpověď, abyste získali ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele).
K přenesení budete potřebovat jiný kód, a to Ověřovací kód účastníka, tzv. OKU. OKU bude součástí Vaší Účastnické smlouvy a musíte ho mít po celou dobu trvání smlouvy k dispozici.
Novela Zákona o elektronických komunikacích mění také některé lhůty pro přenesení čísla, pokud si zažádáte o přenos např. v pondělí, ve čtvrtek již můžete být u nového poskytovatele služeb.
Kde OKU najdete?
Zákazníci MOBIL.CZ budou mít OKU uložený ve webové samoobsluze MOBIL.CZ v sekci Přenést číslo.
OKU je citlivý údaj a proto ho, prosím, nikomu nesdělujte, aby nedošlo k odcizení Vašeho čísla.
Pokud byste měl pocit, že by mohlo dojít ke zneužití vašeho OKU, budete mít možnost si u operátorky na infolince 3333 nechat vygenerovat nový OKU, který potom opět budete mít uložen ve vaší webové samoobsluze MOBIL.CZ, kde Vám bude kdykoliv k dispozici.
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.