< Zpět na téma

Jak dlouho trvá přenos čísla od jiného operátora k MOBIL.CZ?

Do 31.3.2020 - platí pro ČVOP

V ČVOP je zaznamenáno i nejbližší možné datum uvolnění vašeho čísla (je na 4. až 7. číslici ČVOP).

Máte-li vystavem kód ČVOP a přes internetovou samoobsluhu nebo operátora na lince +420 738 333 333 požádáte o přenos čísla k nám, je doba přenosu 4 pracovní dny, je-li číslo již uvolněno stávajícím operátorem (datum v ČVOP již nastal).

Není-li číslo uvolněno (datum uvolnění uvedené v ČVOP je v budoucnu), přenos čísla proběhne do 4 pracovních dnů od data uvolnění.

Pokud vás zajímá stav přenosu vašeho čísla, kontaktujte nás na naší zákaznické lince +420 738 333 333.

Od 1.4.2020 - platí pro OKU

OKU narozdíl od CVOP neobsahuje datum přenosu telefonního čísla.

Přenesení čísla je dle Novely zákona o elektronických komunikacích stanoveno na 2 pracovní dny od okamžiku, co o žádosti o přenesení vyrozumí přejímající operátor opouštěného a to bez ohledu na to, zda má zákazník předplacenou nebo paušální službu. Přenos proběhne na začátku třetího pracovního dne mezi půlnocí a šestou hodinou ráno.

Pokud například požádáte o opřenos v pondělí, k přenosu dojde ze středy na čtvrtek v noci mezi 0-6 hodinou. Pokud požádáte ve středu, k přenosu dojde z neděle na pondělí v noci mezi 0-6 hodinou.

POZOR: Během zmíněných hodin nemusí být číslo aktivní ani u jednoho operátora, funkční bude pouze tísňové volání na číslo 112.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.