< Zpět na téma

Jak dlouho trvá přenos čísla od jiného operátora k MOBIL.CZ?

V ČVOP je zaznamenáno i nejbližší možné datum uvolnění vašeho čísla (je na 4. až 7. číslici ČVOP).

Máte-li vystavem kód ČVOP a přes internetovou samoobsluhu nebo operátora na lince +420 738 333 333 požádáte o přenos čísla k nám, je doba přenosu 4 pracovní dny, je-li číslo již uvolněno stávajícím operátorem (datum v ČVOP již nastal).

Není-li číslo uvolněno (datum uvolnění uvedené v ČVOP je v budoucnu), přenos čísla proběhne do 4 pracovních dnů od data uvolnění.

Pokud vás zajímá stav přenosu vašeho čísla, kontaktujte nás na naší zákaznické lince +420 738 333 333.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.