< Zpět na téma
Z telefonu nelze uskutečnit hovor
"Postupujte následovně:
Je-li telefon přihlášen k síti (ukazuje MOBIL.CZ nebo T-Mobile.CZ), nejprve se přesvědčte, že máte dostatek kreditu pro uskutečnění hovoru.
Pokud telefon nefunguje tam, kde obvykle fungoval, vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Pokud SIM karta nebude fungovat ani v jiném telefonu, počkejte pár hodin, zda nejde o dočasný výpadek pokrytí, a postupujte podle návodu „přestala mi fungovat SIM karta“.
Tip: Naše Zákaznické centrum je vám k dispozici pro případné dotazy na čísle 738 333 333."
Kam dál?
Nefunguje mi SMS jízdenka, jiné prémiové SMS či m-platbaPřestala mi fungovat SIM karta
Nemohu se dostat do samoobsluhy
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.