< Zpět na téma

Ztratil jsem/byl mi zcizen telefon i se SIM kartou

Pokud si přejete získat zpět vaše číslo a zbývající kredit:

1. Kupte si nový startovní balíček MOBIL.CZ
2. Aktivujte jej prvním úspěšně uskutečněným hovorem (nestačí pouze „prozvonit“).
3. Zavolejte na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin).

Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné SIMkarty a to nejpozději do 5 pracovních dní od její aktivace.

Na novou SIM kartu převedeme vaše staré číslo a přičteme kredit zbývající na staré SIM kartě. Budete potřebovat sériové číslo původní SIM karty a její kód PUK2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu realizovat). Služba není zpoplatněna, platíte jen poplatek za spojení s operátorem.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.