< Zpět na téma

Výměna SIM karty v rámci MOBIL.CZ

Pokud si přejete vyměnit SIM kartu v rámci MOBIL.CZ:

1. Kupte si nový startovní balíček MOBIL.CZ

2. Aktivujte jej prvním úspěšně uskutečněným hovorem (nestačí pouze „prozvonit“).

3. Výměnu lze provést

a) v internetové samoobsluze MOBIL.CZ. Výměna se provádí na původní SIM kartě. Po autorizaci jednorázovým heslem, které přijde v SMS na původní číslo nebo po zadání sériového čísla původní SIM karty, budete potřebovat sériové číslo a telefonní číslo nově zakoupené SIM karty. Výměnu SIM karty je potřeba provést do 5 pracovních dní od aktivace nové SIM karty.

b) zavoláním na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin). Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné SIM karty nejpozději do 5 pracovních dní od její aktivace. Budete potřebovat sériové číslo původní SIM karty a její kód PUK2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu přes IL realizovat). Služba není zpoplatněna, platíte jen poplatek za spojení s operátorem.

Vaše staré číslo a jeho profil převedeme na nový čip a přičteme kredit zbývající na původní SIM kartě. Výměnou SIM karty zanikají nároky na bonusy po aktivaci nově zakoupené SIM karty.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.