Potřebuji jinou velikost SIM než mám? Jak na to?
1. Kupte si nový startovní balíček MOBIL.CZ
2. Aktivujte jej prvním úspěšně uskutečněným hovorem (nestačí pouze „prozvonit“).
3. Zavolejte na linku 3333 v provozní době Zákaznického centra (v pracovní dny 8-19 hodin).
Na infolinku je nutné volat z nově zprovozněné SIMkarty a to nejpozději do 5 pracovních dní od její aktivace.
Na novou SIM kartu převedeme vaše staré číslo a přičteme kredit zbývající na staré SIM kartě. Budete potřebovat sériové číslo původní SIM karty a její kód PUK2 (bez tohoto kódu nelze převod čísla a kreditu realizovat). Služba není zpoplatněna, platíte jen poplatek za spojení s operátorem. Převodem na novou SIM kartu zanikají nároky na bonusy po aktivaci SIM karty určené pro nové zákazníky.
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.