< Zpět na téma
Co mám dělat, když se mi nedobije kredit?
Připsání kreditu obvykle trvá jen několik minut. V některých případech ale může být prodleva delší.
Pokud nedojde k navýšení kreditu během 60 minut, kontaktujte infolinku MOBIL.CZ na čísle 3333 z vašeho mobilního telefonu, ideálně s číslem dobíjecí transakce. Operátor vám pomůže problém vyřešit.
Pokud bude vaše žádost oprávněná, částka za spojení s operátorem (20 Kč) bude následně vrácena k vašemu kreditu.
Kam dál?
Jak si můžu dobít kredit?Chtěl jsem si dobít v bankomatu nebo v elektronickém bankovnictví, ale nenašel jsem logo MOBIL.CZ
Jaké jsou odměny za dobití 200-299 Kč?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.