< Zpět na téma

Chci opustit MOBIL.CZ, co mám dělat?

Chci odejít od MOBIL.CZ ještě před 29.2.2020

Pro odchod k jinému operátorovi potřebujete kód ČVOP.

ČVOP kód si můžete nechat zaslat v hlasové samoobsluze 3333 pod volbou 5. Pokud vám nepřijde SMS s ČVOP číslem, pravděpodobně jste zažádali o zaslání čísla již v minulosti, v tom případě prosím kontaktujte naše operátory na lince 3333 a zažádejte o opětovné zaslání ČVOP čísla.

Chci odejít od MOBIL.CZ mezi 1.3.2020 – 31.3.2020

Stávající zákazníci OKU najdou v samoobsluze MOBIL.CZ již od 1.3.2020, ale uplatnit ho budou moct až pro žádosti o přenesení podané nejdříve 1.4.2020. Pro přenos před 1.4. se vás OKU tedy netýká.

Při přenosu čísla do 1.4.2020 platí stávající proces přenesení a tedy přejímající poskytovatel služeb (operátor kam chcete přejít) bude vyžadovat ČVOP.

ČVOP kód si můžete nechat zaslat v hlasové samoobsluze 3333 pod volbou 5. Pokud vám nepřijde SMS s ČVOP číslem, pravděpodobně jste zažádali o zaslání čísla již v minulosti, v tom případě prosím kontaktujte naše operátory na lince 3333 a zažádejte o opětovné zaslání ČVOP čísla.

Chci odejít od MOBIL.CZ po 1.4.2020

Zákazníci MOBIL.CZ budou mít OKU uložený již od 1.3.2020 ve webové samoobsluze MOBIL.CZ v sekci Přenést číslo.

U nového poskytovatele podáte žádost o přenesení, ve které uvedete OKU, a telefonní číslo, o jehož přenesení žádáte.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám na #3333 nebo +420 738 333 333, případně s obecnými dotazy se můžete obrátit na náš Facebook.