Potřebujete poradit?

Mám: Kredit Paušál

Mapa pokrytí

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky přenesení čísla
Obchodní podmínky pro m-platby
Obchodní podmínky pro platební služby
Obchodní podmínky pro získání kreditu navíc v rámci věrnostního programu MAFRA a. s.


Všeobecné podmínky platné do 29.4.2016
  1. Odstranění celého čl. 8 – smluvní pokuty a jiné úhrady – k odstranění došlo z důvodu přesunu tohoto ustanovení přímo do Účastnické smlouvy; pro stávající zákazníky zůstává původní čl. 8 v platnosti
  2. Mimosoudní řešení sporů -nově se můžete obrátit na ČTÚ, Finančního arbitra nebo ČOI podle charakteru sporu, který si přejete řešit
  3. Úprava podmínek zpracovávání osobních údajů – nově již při uzavírání smluv není potřeba Váš souhlas s tím, že se dotážeme na vaši platební morálku v negativním registru SOLUS

Kontakty

Zákaznická podpora

3333 nebo +420 738 313 333

Všechny dotazy k vašemu telefonnímu číslu, samoobsluze a k reklamacím dokážeme vyřešit pouze na těchto zákaznických linkách. Operátoři jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Hlasový automat je zdarma, cena spojení s operátorem je 20 Kč (za oprávněné reklamace se neplatí).

Obecné dotazy

  1. Adresa pro výpověď smlouvy

    Vypovědět smlouvu je možné v listinné podobě na adresu: MOBIL.CZ c/o T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4. Výpovědní doba trvá 30 dnů ode dne doručení výpovědi operátorovi. Poslední vyúčtování vám dorazí poštou.

  2. Ostatní obecné dotazy

    Pokud jste nenašli odpověď na váš dotaz, napište nám.