Potřebujete poradit?

Mám: Kredit

Mapa pokrytí

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky přenesení čísla
Obchodní podmínky pro m-platby
Obchodní podmínky pro platební služby
Obchodní podmínky pro získání kreditu navíc v rámci věrnostního programu MAFRA a. s.


Všeobecné podmínky platné do 29.4.2016
  1. Odstranění celého čl. 8 – smluvní pokuty a jiné úhrady – k odstranění došlo z důvodu přesunu tohoto ustanovení přímo do Účastnické smlouvy; pro stávající zákazníky zůstává původní čl. 8 v platnosti
  2. Mimosoudní řešení sporů -nově se můžete obrátit na ČTÚ, Finančního arbitra nebo ČOI podle charakteru sporu, který si přejete řešit
  3. Úprava podmínek zpracovávání osobních údajů – nově již při uzavírání smluv není potřeba Váš souhlas s tím, že se dotážeme na vaši platební morálku v negativním registru SOLUS

Kontakty

Zákaznická podpora

3333 nebo +420 738 333 333

Všechny dotazy k vašemu telefonnímu číslu, samoobsluze a k reklamacím dokážeme vyřešit pouze na těchto zákaznických linkách. Operátoři jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Hlasový automat je zdarma, cena spojení s operátorem je 20 Kč (za oprávněné reklamace se neplatí).

Obecné dotazy

  1. Problémy se samoobsluhou
    Samoobsluha je aktivní do 24 hodin od aktivace SIM karty. Další problémy se samoobsluhou dokážeme vyřešit pouze na lince 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí).
  2. Nefunkční internet
    Internet je aktivní během několika hodin od aktivace SIM karty. Důležité je správné nastavení telefonu, v některých případech je nutné vypnout a zapnout telefon. Další problémy s internetem v mobilu nebo zaslání nastavovací SMS vyřešíte pouze na lince 3333 nebo +420 738 333 333.
  3. Výpadky sítě
    Ve většině případech bývá problém v telefonu. Pokud si nejste jisti, zavolejte na zákaznickou linku 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí). Pokud vám nefunguje telefonování, zavolejte prosím z jiného čísla.
  4. Ztracená či odcizená SIM karta
    Pokud si přejete získat zpět své číslo a kredit, je potřeba si koupit novou SIM kartu MOBIL.CZ, aktivovat ji a zavolat na naší zákaznickou linku 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí) a převést své ztracené nebo odcizené číslo na novou SIM kartu. Při převodu mějte připravený PUK2, který najdete na kartě, z které jste vylomili původní SIM kartu. Bez tohoto čísla bohužel není možné převod uskutečnit. Nová SIM karta se prodává za 200 Kč a obsahuje 200 Kč kreditu, poplatek za spojení s operátorem je 20 Kč.
  5. Změna velikosti SIM karty na NANO nebo MICRO
    Pokud máte starou verzi SIM karet, kterou nelze vylomit na menší velikost, doporučujeme si koupit novou SIM kartu MOBIL.CZ podporující všechny velikosti a nechat na ni převést své stávající číslo telefonátem na zákaznickou linku 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí). Při převodu mějte připravený PUK2, který najdete na kartě, z které jste vylomili původní SIM kartu. Bez tohoto čísla bohužel není možné převod uskutečnit. Nová SIM karta se prodává za 200 Kč a obsahuje 200 Kč kreditu, poplatek za spojení s operátorem je 20 Kč.
  6. Získání ČVOP čísla
    ČVOP číslo získáte telefonátem na zákaznickou linku 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí) pod volbou 5. Pokud vám SMS s ČVOP číslem nedorazí z důvodu, že jste o toto číslo žádali již v minulosti, kontaktujte operátora na zákaznické lince, který vám ČVOP dokáže sdělit.
  7. Aktivace roamingu nebo balíčku služeb
    Roaming je na nově aktivovaných SIM kartách automaticky zapnut. Veškeré další aktivace roamingu a balíčků služeb je možné uskutečnit na lince 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí), ve vaší samoobsluze nebo přes Android aplikaci.
  8. Problémy a stav přenosu čísla
    Pro nahlášení veškerých problémů s vaší SIM kartou a pro zjištění stavu přenosu vašeho čísla kontaktuje naší zákaznickou linku 3333 (nebo +420 738 333 333 ze zahraničí).
  9. Ostatní obecné dotazy

    Pokud jste nenašli odpověď na váš dotaz, napište nám.